Zarząd firmy PRACOWNIA INTELIGENTNEJ FOTOWOLTAIKI MICHAŁ ELERTOWICZ - MICHAŁ ELERTOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ ELERTOWICZ (CEIDG)
MICHAŁ ELERTOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRACOWNIA INTELIGENTNEJ FOTOWOLTAIKI MICHAŁ ELERTOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-08-03 i ma swoją siedzibę pod adresem RADOMSKA 4346, PL-26-900, KOZIENICE. Główny zakres działalności MICHAŁ ELERTOWICZ to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostałe badania i analizy techniczne, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP PRACOWNIA INTELIGENTNEJ FOTOWOLTAIKI MICHAŁ ELERTOWICZ: 8121857637. REGON PRACOWNIA INTELIGENTNEJ FOTOWOLTAIKI MICHAŁ ELERTOWICZ: 38650827400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ ELERTOWICZ
Więcej informacji o PRACOWNIA INTELIGENTNEJ FOTOWOLTAIKI MICHAŁ ELERTOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.