Zarząd firmy Pracownia Innowacyjno-Wdrożeniowa Architektury, Techniki I Sztuki Mb Oo Nartekspol - Bułat Janusz Jerzy, prezes zarządu
Bułat Janusz Jerzy jest w zarządzie KRS PRACOWNIA INNOWACYJNO-WDROŻENIOWA ARCHITEKTURY, TECHNIKI I SZTUKI MB OO NARTEKSPOL
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Bułat Janusz Jerzy jest również w zarządzie PRACOWNIA INNOWACYJNO-WDROŻENIOWA ARCHITEKTURY, TECHNIKI I SZTUKI MB OO NARTEKSPOL, która została założona 2004-08-26 i ma siedzibę przy SPORTOWA 3A, PL-51-361, WILCZYCE. KRS PRACOWNIA INNOWACYJNO-WDROŻENIOWA ARCHITEKTURY, TECHNIKI I SZTUKI MB OO NARTEKSPOL zajmuje się działalność w zakresie architektury. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, kontrola i wydawanie opinii o stanie technicznym przewodów kominowych oraz wentylacyjnych. NIP PRACOWNIA INNOWACYJNO-WDROŻENIOWA ARCHITEKTURY, TECHNIKI I SZTUKI MB OO NARTEKSPOL: 8981005589. REGON PRACOWNIA INNOWACYJNO-WDROŻENIOWA ARCHITEKTURY, TECHNIKI I SZTUKI MB OO NARTEKSPOL: 930409924.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bułat Janusz Jerzy
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby