Zarząd firmy PR & LAB CONSULTING AGENCY Hubert Smolarz - Hubert Smolarz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Hubert Smolarz (CEIDG)
Hubert Smolarz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PR & LAB CONSULTING AGENCY HUBERT SMOLARZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-05-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOWOLIPKI 9/18, PL-00-151, WARSZAWA. Główny zakres działalności Hubert Smolarz to Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, pozostałe badania i analizy techniczne, działalność agencji reklamowych, reklama poprzez środki masowego przekazu, działalność lobbingowa i inne. NIP PR & LAB CONSULTING AGENCY HUBERT SMOLARZ: 5253044964. REGON PR & LAB CONSULTING AGENCY HUBERT SMOLARZ: 54162312700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Hubert Smolarz
Więcej informacji o PR & LAB CONSULTING AGENCY HUBERT SMOLARZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Były prezes AQT Water z NewConnect skazany
Sąd uznał, że Wojciech Mazurkiewicz, były prezes AQT Water, dopuścił się niegospodarności i skazał go na rok więzienia w zawieszeniu na trzy lata. Wyrok jest nieprawomocny, a menedżer zapowiada
Bloomberg: PKL rozważają ofertę publiczną w I kwartale 2026 r.
Polskie Koleje Linowe (PKL) rozważają przeprowadzenie pierwotnej oferty publicznej na warszawskiej giełdzie w pierwszym kwartale 2026 r., twierdzi Bloomberg, powołując się na nieoficjalne
Eksport zaskoczył i pociągnął polską gospodarkę w górę
Wzrost gospodarczy jest szybszy, niż wskazywały pierwsze szacunki. Zaskakująco wysoki okazał się m.in. wzrost eksportu, a słaby wzrost konsumpcji. Trzeba jednak pamiętać, że te dane mogą jeszcze