Zarząd firmy PPHU Zakład Piekarniczy Elżbieta Olszyńska - Elżbieta Olszyńska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Elżbieta Olszyńska (CEIDG)
Elżbieta Olszyńska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PPHU ZAKŁAD PIEKARNICZY ELŻBIETA OLSZYŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-08-10 i ma swoją siedzibę pod adresem ZAGAJNIKOWA 9, PL-95-040, KOLUSZKI. Główny zakres działalności Elżbieta Olszyńska to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wytwarzanie produktów przemiału zbóż, wytwarzanie gotowych posiłków i dań, sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich, sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych i inne. NIP PPHU ZAKŁAD PIEKARNICZY ELŻBIETA OLSZYŃSKA: 8330000088. REGON PPHU ZAKŁAD PIEKARNICZY ELŻBIETA OLSZYŃSKA: 75000826800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Elżbieta Olszyńska
Więcej informacji o PPHU ZAKŁAD PIEKARNICZY ELŻBIETA OLSZYŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.