Zarząd firmy PPHU ULA URSZULA KOSMALA - URSZULA KOSMALA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-11-01
Działalność gospodarcza URSZULA KOSMALA (CEIDG)
URSZULA KOSMALA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PPHU ULA URSZULA KOSMALA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POLNA 1, PL-55-011, SIECHNICE. Główny zakres działalności URSZULA KOSMALA to Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 32.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP PPHU ULA URSZULA KOSMALA: 9121294531. REGON PPHU ULA URSZULA KOSMALA: 02210260500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się URSZULA KOSMALA
Więcej informacji o PPHU ULA URSZULA KOSMALA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.