Zarząd firmy PPHU Małgorzata Schroeder - Małgorzata Schroeder, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Schroeder (CEIDG)
Małgorzata Schroeder prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PPHU MAŁGORZATA SCHROEDER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-01-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 6, PL-84-242, LUZINO. Główny zakres działalności Małgorzata Schroeder to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju i inne. NIP PPHU MAŁGORZATA SCHROEDER: 5881600173. REGON PPHU MAŁGORZATA SCHROEDER: 19171008700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Schroeder
Więcej informacji o PPHU MAŁGORZATA SCHROEDER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.