Zarząd firmy PPHU KOPROWSKI Zbigniew Koprowski - Zbigniew Koprowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Zbigniew Koprowski (CEIDG)
Zbigniew Koprowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PPHU KOPROWSKI ZBIGNIEW KOPROWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA SOBIESKIEGO 2424, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Zbigniew Koprowski to Sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe. NIP PPHU KOPROWSKI ZBIGNIEW KOPROWSKI: 8351064596. REGON PPHU KOPROWSKI ZBIGNIEW KOPROWSKI: 75005100500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zbigniew Koprowski
Więcej informacji o PPHU KOPROWSKI ZBIGNIEW KOPROWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.