Zarząd firmy PPHU in-TRANS Mirosław Maksoń - Mirosław Maksoń, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mirosław Maksoń (CEIDG)
Mirosław Maksoń prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PPHU IN-TRANS MIROSŁAW MAKSOŃ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KILIŃSKIEGO 72, PL-39-300, MIELEC. Główny zakres działalności Mirosław Maksoń to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka mechaniczna elementów metalowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP PPHU IN-TRANS MIROSŁAW MAKSOŃ: 8671037276. REGON PPHU IN-TRANS MIROSŁAW MAKSOŃ: 831198295.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mirosław Maksoń
Więcej informacji o PPHU IN-TRANS MIROSŁAW MAKSOŃ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby