Firma PPHU HYDRO-SERWIS Artur Kluska
Ocena | |||
Główna działalnośc | Transport drogowy towarów |
Numery rachunków bankowych |
PL07 1090 2301 0000 0005 9000 1083
PL41 1090 2301 0000 0001 5996 1641
PL98 1090 2301 0000 0001 3675 9864
|
Działalność PKD:
Firma PPHU HYDRO-SERWIS ARTUR KLUSKA została założona 2002-06-01 i obecnie mieści się przy ŚLĘŻNA 29A, PL-58-214, OLESZNA. Główna działalność firmy to transport drogowy towarów i przeprowadzki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują gotowe wyroby metalowe, maszyny specjalnego przeznaczenia, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa pojazdów samochodowych, obróbka metali i powłok, pozaszkolne formy edukacji, produkcja konstrukcji metalowych i części, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi rolnicze bez weterynaryjnych, wspomagające transport, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, zbiorniki, cysterny i pojemniki metalowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PPHU HYDRO-SERWIS Artur Kluska (REGON 93114000000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.