Zarząd firmy PPHU DEKORUJ ZE MNĄ.PL Teresa Lewandowska - Teresa Lewandowska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-10-01
Działalność gospodarcza Teresa Lewandowska (CEIDG)
Teresa Lewandowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PPHU DEKORUJ ZE MNĄ.PL TERESA LEWANDOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-01-18 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LASKOWA 2, PL-26-085, KOSTOMŁOTY DRUGIE. Główny zakres działalności Teresa Lewandowska to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów i środków ochrony roślin (PKD główne: 47.76.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z betonu, cementu i gipsu, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego, artykułów stołowych oraz pozostałych artykułów użytku domowego, działalność w zakresie wzornictwa przemysłowego i projektowania mody i inne. NIP PPHU DEKORUJ ZE MNĄ.PL TERESA LEWANDOWSKA: 9590483753. REGON PPHU DEKORUJ ZE MNĄ.PL TERESA LEWANDOWSKA: 36090216900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Teresa Lewandowska
Więcej informacji o PPHU DEKORUJ ZE MNĄ.PL TERESA LEWANDOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.