Zarząd firmy PPHU CENTER OIL Tomasz Gościniak - Tomasz Gościniak, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-08-12
Działalność gospodarcza Tomasz Gościniak (CEIDG)
Tomasz Gościniak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PPHU CENTER OIL TOMASZ GOŚCINIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA PRYMASA WYSZYŃSKIEGO 43, PL-62-420, STRZAŁKOWO. Główny zakres działalności Tomasz Gościniak to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana (PKD główne: 46.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach. NIP PPHU CENTER OIL TOMASZ GOŚCINIAK: 7842485496. REGON PPHU CENTER OIL TOMASZ GOŚCINIAK: 36816078000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Gościniak
Więcej informacji o PPHU CENTER OIL TOMASZ GOŚCINIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.