Zarząd firmy PPHU ANNA s.c. ANNA KRÓLCZYK SŁAWOMIR KRÓLCZYK - SŁAWOMIR KRÓLCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SŁAWOMIR KRÓLCZYK (CEIDG)
SŁAWOMIR KRÓLCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PPHU ANNA S.C. ANNA KRÓLCZYK SŁAWOMIR KRÓLCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 15A, PL-57-540, TRZEBIESZOWICE. Główny zakres działalności SŁAWOMIR KRÓLCZYK to Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 32.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wytwarzanie i przetwarzanie produktów rafinacji ropy naftowej, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP PPHU ANNA S.C. ANNA KRÓLCZYK SŁAWOMIR KRÓLCZYK: 8811260035. REGON PPHU ANNA S.C. ANNA KRÓLCZYK SŁAWOMIR KRÓLCZYK: 890586210.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SŁAWOMIR KRÓLCZYK
Więcej informacji o PPHU ANNA S.C. ANNA KRÓLCZYK SŁAWOMIR KRÓLCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby