Zarząd firmy PPHU A&M PRESTIGE Anna Myszor - Anna Myszor, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Myszor (CEIDG)
Anna Myszor prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PPHU A&M PRESTIGE ANNA MYSZOR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-03-15 i ma swoją siedzibę pod adresem MIECHOWSKA 111, PL-32-340, WOLBROM. Główny zakres działalności Anna Myszor to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała usługowa działalność gastronomiczna, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP PPHU A&M PRESTIGE ANNA MYSZOR: 6371970078. REGON PPHU A&M PRESTIGE ANNA MYSZOR: 12119666000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Myszor
Więcej informacji o PPHU A&M PRESTIGE ANNA MYSZOR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych