Sprawozdania finansowe Pph Rewa
Dane bilansowe PPH REWA
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 816 947,64 | 7 691 324,45 | 7 265 993,16 | 10 437 259,75 | 9 652 751,51 | 9 331 350,93 |
A. Aktywa trwałe | 384 191,29 | 695 360,40 | 2 313 980,76 | 2 315 757,13 | 2 233 181,57 | 2 153 834,28 |
B. Aktywa obrotowe | 1 432 756,35 | 6 995 964,05 | 4 952 012,40 | 8 121 502,62 | 7 419 569,94 | 7 177 516,65 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 1 816 947,64 | 7 691 324,45 | 7 265 993,16 | 10 437 259,75 | 9 652 751,51 | 9 331 350,93 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 1 207 962,48 | 2 782 433,95 | 3 182 253,64 | 5 928 769,47 | 7 534 019,75 | 7 863 722,98 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 608 985,16 | 4 908 890,50 | 4 083 739,52 | 4 508 490,28 | 2 118 731,76 | 1 467 627,95 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 75 000,00 | 0,00 | 1 617 729,11 | 854 885,07 | 639 931,03 | 543 327,16 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 529 077,73 | 4 876 807,47 | 2 462 576,05 | 3 653 107,26 | 1 469 342,36 | 914 885,28 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.