Lista beneficjentów Powiatowe Centrum Zdrowia

Beneficjenci Powiatowe Centrum Zdrowia

Wiek firmy:
Wiek:
1 l. 9 mies. 16 d.

Wpisy do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych wskazują, że Powiatowe Centrum Zdrowia ma 6 beneficjentów.

Grzegorz Jan Czudaj
1) zmiana lub uchwalenie nowego statutu fundacji, 2) zmiana celów fundacji, 3) połączenie z inną fundacją, 4) powoływanie prezesa, wiceprezesa(ów) oraz pozostałych członków zarządu fundacji, 5) odwoływanie lub zawieszanie w czynnościach poszczególnych członków zarządu fundacji, 6) uchwalenie regulaminu organizacyjnego podmiotu leczniczego, o którym mowa w § 1 ust. 8 statutu, 7) zatwierdzanie uchwał zarządu fundacji w sprawach: a) zaciągania zobowiązań o wartości jednostkowej przekraczającej kwotę 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), b) rozporządzania nieruchomościami i ich częściami będącymi własnością fundacji, za wyjątkiem umów dotyczących korzystania z tych nieruchomości, c) zmiany regulaminów obowiązujących w organach fundacji i struktury organizacyjnej fundacji, w tym tworzenia i likwidowania jednostek organizacyjnych fundacji. 8) ustalanie zasad wynagradzania zarządu fundacji, 9) zatwierdzanie sprawozdań zarządu fundacji, 10) inspirowanie najbardziej pożądanych kierunków działania fundacji, 11) nadzór i kontrola działalności finansowej i gospodarczej fundacji oraz wszystkich podmiotów funkcjonujących w ramach fundacji, 12) reprezentowanie fundacji w czynnościach prawnych dokonywanych między fundacją, a członkiem zarządu fundacji, 13) zatwierdzanie rocznych i wieloletnich planów oraz programów działalności fundacji, w tym planów finansowych, 14) zatwierdzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań zarządu z działalności fundacji, 15) udzielanie członkom zarządu corocznego absolutorium; nieudzielenie absolutorium jest równoznaczne z wnioskiem o odwołanie członka zarządu.
Robert Józef Pudlo
1) zmiana lub uchwalenie nowego statutu fundacji, 2) zmiana celów fundacji, 3) połączenie z inną fundacją, 4) powoływanie prezesa, wiceprezesa(ów) oraz pozostałych członków zarządu fundacji, 5) odwoływanie lub zawieszanie w czynnościach poszczególnych członków zarządu fundacji, 6) uchwalenie regulaminu organizacyjnego podmiotu leczniczego, o którym mowa w § 1 ust. 8 statutu, 7) zatwierdzanie uchwał zarządu fundacji w sprawach: a) zaciągania zobowiązań o wartości jednostkowej przekraczającej kwotę 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), b) rozporządzania nieruchomościami i ich częściami będącymi własnością fundacji, za wyjątkiem umów dotyczących korzystania z tych nieruchomości, c) zmiany regulaminów obowiązujących w organach fundacji i struktury organizacyjnej fundacji, w tym tworzenia i likwidowania jednostek organizacyjnych fundacji. 8) ustalanie zasad wynagradzania zarządu fundacji, 9) zatwierdzanie sprawozdań zarządu fundacji, 10) inspirowanie najbardziej pożądanych kierunków działania fundacji, 11) nadzór i kontrola działalności finansowej i gospodarczej fundacji oraz wszystkich podmiotów funkcjonujących w ramach fundacji, 12) reprezentowanie fundacji w czynnościach prawnych dokonywanych między fundacją, a członkiem zarządu fundacji, 13) zatwierdzanie rocznych i wieloletnich planów oraz programów działalności fundacji, w tym planów finansowych, 14) zatwierdzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań zarządu z działalności fundacji, 15) udzielanie członkom zarządu corocznego absolutorium; nieudzielenie absolutorium jest równoznaczne z wnioskiem o odwołanie członka zarządu.
Wojciech Tadeusz Głód
1) zmiana lub uchwalenie nowego statutu fundacji, 2) zmiana celów fundacji, 3) połączenie z inną fundacją, 4) powoływanie prezesa, wiceprezesa(ów) oraz pozostałych członków zarządu fundacji, 5) odwoływanie lub zawieszanie w czynnościach poszczególnych członków zarządu fundacji, 6) uchwalenie regulaminu organizacyjnego podmiotu leczniczego, o którym mowa w § 1 ust. 8 statutu, 7) zatwierdzanie uchwał zarządu fundacji w sprawach: a) zaciągania zobowiązań o wartości jednostkowej przekraczającej kwotę 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), b) rozporządzania nieruchomościami i ich częściami będącymi własnością fundacji, za wyjątkiem umów dotyczących korzystania z tych nieruchomości, c) zmiany regulaminów obowiązujących w organach fundacji i struktury organizacyjnej fundacji, w tym tworzenia i likwidowania jednostek organizacyjnych fundacji. 8) ustalanie zasad wynagradzania zarządu fundacji, 9) zatwierdzanie sprawozdań zarządu fundacji, 10) inspirowanie najbardziej pożądanych kierunków działania fundacji, 11) nadzór i kontrola działalności finansowej i gospodarczej fundacji oraz wszystkich podmiotów funkcjonujących w ramach fundacji, 12) reprezentowanie fundacji w czynnościach prawnych dokonywanych między fundacją, a członkiem zarządu fundacji, 13) zatwierdzanie rocznych i wieloletnich planów oraz programów działalności fundacji, w tym planów finansowych, 14) zatwierdzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań zarządu z działalności fundacji, 15) udzielanie członkom zarządu corocznego absolutorium; nieudzielenie absolutorium jest równoznaczne z wnioskiem o odwołanie członka zarządu.

Beneficjent to osoba lub podmiot, który otrzymuje korzyści, np. w postaci środków finansowych, dotacji lub innej pomocy, zazwyczaj w wyniku umowy lub programu. Beneficjenci mogą być indywidualnymi osobami, organizacjami, przedsiębiorstwami lub instytucjami publicznymi. W kontekście programów unijnych lub rządowych, beneficjent musi spełniać określone kryteria, aby móc otrzymać wsparcie.

Wykaz beneficjentów

Powiatowe Centrum Zdrowia
Grzegorz Jan Czudaj
Robert Józef Pudlo
Sławomir Jacek Głaz
Wojciech Tadeusz Głód
Paulina Anna Paliwoda
Sebastian Marek Grabowski