Wpisy do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych wskazują, że Powiatowe Centrum Zdrowia ma 6 beneficjentów.
Grzegorz Jan Czudaj
1) zmiana lub uchwalenie nowego statutu fundacji,
2) zmiana celów fundacji,
3) połączenie z inną fundacją,
4) powoływanie prezesa, wiceprezesa(ów) oraz pozostałych członków zarządu fundacji,
5) odwoływanie lub zawieszanie w czynnościach poszczególnych członków zarządu fundacji,
6) uchwalenie regulaminu organizacyjnego podmiotu leczniczego, o którym mowa w § 1 ust. 8 statutu,
7) zatwierdzanie uchwał zarządu fundacji w sprawach:
a) zaciągania zobowiązań o wartości jednostkowej przekraczającej kwotę 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),
b) rozporządzania nieruchomościami i ich częściami będącymi własnością fundacji, za wyjątkiem umów dotyczących korzystania z tych nieruchomości,
c) zmiany regulaminów obowiązujących w organach fundacji i struktury organizacyjnej fundacji, w tym tworzenia i likwidowania jednostek organizacyjnych fundacji.
8) ustalanie zasad wynagradzania zarządu fundacji,
9) zatwierdzanie sprawozdań zarządu fundacji,
10) inspirowanie najbardziej pożądanych kierunków działania fundacji,
11) nadzór i kontrola działalności finansowej i gospodarczej fundacji oraz wszystkich podmiotów funkcjonujących w ramach fundacji,
12) reprezentowanie fundacji w czynnościach prawnych dokonywanych między fundacją, a członkiem zarządu fundacji,
13) zatwierdzanie rocznych i wieloletnich planów oraz programów działalności fundacji, w tym planów finansowych,
14) zatwierdzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań zarządu z działalności fundacji,
15) udzielanie członkom zarządu corocznego absolutorium; nieudzielenie absolutorium jest równoznaczne z wnioskiem o odwołanie członka zarządu.
Robert Józef Pudlo
1) zmiana lub uchwalenie nowego statutu fundacji,
2) zmiana celów fundacji,
3) połączenie z inną fundacją,
4) powoływanie prezesa, wiceprezesa(ów) oraz pozostałych członków zarządu fundacji,
5) odwoływanie lub zawieszanie w czynnościach poszczególnych członków zarządu fundacji,
6) uchwalenie regulaminu organizacyjnego podmiotu leczniczego, o którym mowa w § 1 ust. 8 statutu,
7) zatwierdzanie uchwał zarządu fundacji w sprawach:
a) zaciągania zobowiązań o wartości jednostkowej przekraczającej kwotę 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),
b) rozporządzania nieruchomościami i ich częściami będącymi własnością fundacji, za wyjątkiem umów dotyczących korzystania z tych nieruchomości,
c) zmiany regulaminów obowiązujących w organach fundacji i struktury organizacyjnej fundacji, w tym tworzenia i likwidowania jednostek organizacyjnych fundacji.
8) ustalanie zasad wynagradzania zarządu fundacji,
9) zatwierdzanie sprawozdań zarządu fundacji,
10) inspirowanie najbardziej pożądanych kierunków działania fundacji,
11) nadzór i kontrola działalności finansowej i gospodarczej fundacji oraz wszystkich podmiotów funkcjonujących w ramach fundacji,
12) reprezentowanie fundacji w czynnościach prawnych dokonywanych między fundacją, a członkiem zarządu fundacji,
13) zatwierdzanie rocznych i wieloletnich planów oraz programów działalności fundacji, w tym planów finansowych,
14) zatwierdzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań zarządu z działalności fundacji,
15) udzielanie członkom zarządu corocznego absolutorium; nieudzielenie absolutorium jest równoznaczne z wnioskiem o odwołanie członka zarządu.
Wojciech Tadeusz Głód
1) zmiana lub uchwalenie nowego statutu fundacji,
2) zmiana celów fundacji,
3) połączenie z inną fundacją,
4) powoływanie prezesa, wiceprezesa(ów) oraz pozostałych członków zarządu fundacji,
5) odwoływanie lub zawieszanie w czynnościach poszczególnych członków zarządu fundacji,
6) uchwalenie regulaminu organizacyjnego podmiotu leczniczego, o którym mowa w § 1 ust. 8 statutu,
7) zatwierdzanie uchwał zarządu fundacji w sprawach:
a) zaciągania zobowiązań o wartości jednostkowej przekraczającej kwotę 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),
b) rozporządzania nieruchomościami i ich częściami będącymi własnością fundacji, za wyjątkiem umów dotyczących korzystania z tych nieruchomości,
c) zmiany regulaminów obowiązujących w organach fundacji i struktury organizacyjnej fundacji, w tym tworzenia i likwidowania jednostek organizacyjnych fundacji.
8) ustalanie zasad wynagradzania zarządu fundacji,
9) zatwierdzanie sprawozdań zarządu fundacji,
10) inspirowanie najbardziej pożądanych kierunków działania fundacji,
11) nadzór i kontrola działalności finansowej i gospodarczej fundacji oraz wszystkich podmiotów funkcjonujących w ramach fundacji,
12) reprezentowanie fundacji w czynnościach prawnych dokonywanych między fundacją, a członkiem zarządu fundacji,
13) zatwierdzanie rocznych i wieloletnich planów oraz programów działalności fundacji, w tym planów finansowych,
14) zatwierdzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań zarządu z działalności fundacji,
15) udzielanie członkom zarządu corocznego absolutorium; nieudzielenie absolutorium jest równoznaczne z wnioskiem o odwołanie członka zarządu.
Beneficjent to osoba lub podmiot, który otrzymuje korzyści, np. w postaci środków finansowych, dotacji lub innej pomocy, zazwyczaj w wyniku umowy lub programu. Beneficjenci mogą być indywidualnymi osobami, organizacjami, przedsiębiorstwami lub instytucjami publicznymi. W kontekście programów unijnych lub rządowych, beneficjent musi spełniać określone kryteria, aby móc otrzymać wsparcie.
Wykaz beneficjentów
Powiatowe Centrum Zdrowia
Sebastian Marek Grabowski