Zarząd firmy POSTOLSKI SŁAWEK AUTO-MOTO KRAJOWE USŁUGI TRANSPORTOWE - Sławek Postolski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Sławek Postolski (CEIDG)
Sławek Postolski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą POSTOLSKI SŁAWEK AUTO-MOTO KRAJOWE USŁUGI TRANSPORTOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-05-10 i ma swoją siedzibę pod adresem 145, PL-09-500, BIERZEWICE. Główny zakres działalności Sławek Postolski to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów tartacznych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego i inne. NIP POSTOLSKI SŁAWEK AUTO-MOTO KRAJOWE USŁUGI TRANSPORTOWE: 9710286884. REGON POSTOLSKI SŁAWEK AUTO-MOTO KRAJOWE USŁUGI TRANSPORTOWE: 61011168700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sławek Postolski
Więcej informacji o POSTOLSKI SŁAWEK AUTO-MOTO KRAJOWE USŁUGI TRANSPORTOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może