Zarząd firmy POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE WOJCIECH SUCHAN - WOJCIECH SUCHAN, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH SUCHAN (CEIDG)
WOJCIECH SUCHAN prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE WOJCIECH SUCHAN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BYTOMSKA 50, PL-41-250, CZELADŹ. Główny zakres działalności WOJCIECH SUCHAN to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, działalność fotograficzna i inne. NIP POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE WOJCIECH SUCHAN: 9541669587. REGON POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE WOJCIECH SUCHAN: 24055023000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH SUCHAN
Więcej informacji o POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE WOJCIECH SUCHAN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.