Zarząd firmy Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Reklama-Marketing Andrzej Bizon - Andrzej Bizon, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-06-01
Działalność gospodarcza Andrzej Bizon (CEIDG)
Andrzej Bizon prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE REKLAMA-MARKETING ANDRZEJ BIZON, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1985-08-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁOWACKIEGO 8, PL-39-120, SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI. Główny zakres działalności Andrzej Bizon to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z zarządzaniem funduszami, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, działalność agencji reklamowych, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja i inne. NIP POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE REKLAMA-MARKETING ANDRZEJ BIZON: 8180000068. REGON POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE REKLAMA-MARKETING ANDRZEJ BIZON: 00514807800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Bizon
Więcej informacji o POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE REKLAMA-MARKETING ANDRZEJ BIZON
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Volkswagen rozbuduje fabrykę we Wrześni
Niemiecki gigant motoryzacyjny postawi dwie nowe linie do produkcji elektrycznego Craftera. Budowa zakończy się w 2027 r.

Green Holding zwiększył moce. Chce być liderem w regionie
Jeden z największych polskich producentów warzyw, sałat i świeżych dań gotowych umacnia pozycję na rynku europejskim. Celem firmy jest podwojenie przychodów do 1,6 mld zł w 2028 r. i pozycja lidera w

W Polsce brakuje 1,5 mln mieszkań i 400 tys. miejsc w akademikach
Przeludnienie w polskich domach należy do największych w UE. Tymczasem deweloperzy znów hamują z inwestycjami. Jeśli siła nabywcza Polaków nie wzrośnie, a proces budowy mieszkań nie zostanie