Zarząd firmy POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE PAWEŁ GRZYB - Paweł Grzyb, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paweł Grzyb (CEIDG)
Paweł Grzyb prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE PAWEŁ GRZYB, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-05-15 i ma swoją siedzibę pod adresem NIEPODLEGŁOŚCI 7/11, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Paweł Grzyb to Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD główne: 68.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. NIP POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE PAWEŁ GRZYB: 8350001441. REGON POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE PAWEŁ GRZYB: 75025429200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Grzyb
Więcej informacji o POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE PAWEŁ GRZYB
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.