Zarząd firmy Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Marcin Tuchewicz - Marcin Tuchewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Tuchewicz (CEIDG)
Marcin Tuchewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE MARCIN TUCHEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WYSOKA 720, PL-06-500, MŁAWA. Główny zakres działalności Marcin Tuchewicz to Pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe (PKD główne: 65.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej, działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej, pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE MARCIN TUCHEWICZ: 8921424319. REGON POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE MARCIN TUCHEWICZ: 36741830100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Tuchewicz
Więcej informacji o POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE MARCIN TUCHEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych