Zarząd firmy POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE-MAŁGORZATA GŁOWACKA - Małgorzata Głowacka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Głowacka (CEIDG)
Małgorzata Głowacka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE-MAŁGORZATA GŁOWACKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem WOJSKA POLSKIEGO 210, PL-86-134, GRUPA. Główny zakres działalności Małgorzata Głowacka to Pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne (PKD główne: 66.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych. NIP POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE-MAŁGORZATA GŁOWACKA: 5591083261. REGON POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE-MAŁGORZATA GŁOWACKA: 34013321000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Głowacka
Więcej informacji o POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE-MAŁGORZATA GŁOWACKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.