Zarząd firmy Pośrednictwo ubezpieczeniowe Julita Kasperkiewicz - Julita Kasperkiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Julita Kasperkiewicz (CEIDG)
Julita Kasperkiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE JULITA KASPERKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK 113, PL-56-120, BRZEG DOLNY. Główny zakres działalności Julita Kasperkiewicz to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, ruchome placówki gastronomiczne, pozostałe pośrednictwo pieniężne i inne. NIP POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE JULITA KASPERKIEWICZ: 9880027377. REGON POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE JULITA KASPERKIEWICZ: 02054663400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Julita Kasperkiewicz
Więcej informacji o POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE JULITA KASPERKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może