Zarząd firmy Pośrednictwo Hndlowe Usługi Marketingowe KOZŁOWSKI CEZARY - CEZARY KOZŁOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza CEZARY KOZŁOWSKI (CEIDG)
CEZARY KOZŁOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą POŚREDNICTWO HNDLOWE USŁUGI MARKETINGOWE KOZŁOWSKI CEZARY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-01-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEKSANDRA ZELWEROWICZA 1125, PL-02-928, WARSZAWA. Główny zakres działalności CEZARY KOZŁOWSKI to Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, badanie rynku i opinii publicznej, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP POŚREDNICTWO HNDLOWE USŁUGI MARKETINGOWE KOZŁOWSKI CEZARY: 6161102909. REGON POŚREDNICTWO HNDLOWE USŁUGI MARKETINGOWE KOZŁOWSKI CEZARY: 23009746400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się CEZARY KOZŁOWSKI
Więcej informacji o POŚREDNICTWO HNDLOWE USŁUGI MARKETINGOWE KOZŁOWSKI CEZARY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.