Zarząd firmy Pośrednictwo Finansowe Ilona Pracz - Ilona Pracz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Ilona Pracz (CEIDG)
Ilona Pracz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą POŚREDNICTWO FINANSOWE ILONA PRACZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO 4A10, PL-75-578, KOSZALIN. Główny zakres działalności Ilona Pracz to Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych (PKD główne: 66.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek. NIP POŚREDNICTWO FINANSOWE ILONA PRACZ: 6691608953. REGON POŚREDNICTWO FINANSOWE ILONA PRACZ: 38147052600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ilona Pracz
Więcej informacji o POŚREDNICTWO FINANSOWE ILONA PRACZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.