Zarząd firmy POSITIVE MONIKA BORUCZKOWSKA-WIERTELAK - MONIKA BORUCZKOWSKA-WIERTELAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-11-29
Działalność gospodarcza MONIKA BORUCZKOWSKA-WIERTELAK (CEIDG)
MONIKA BORUCZKOWSKA-WIERTELAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą POSITIVE MONIKA BORUCZKOWSKA-WIERTELAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. RZECZYPOSPOLITEJ 112, PL-61-397, POZNAŃ. Główny zakres działalności MONIKA BORUCZKOWSKA-WIERTELAK to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP POSITIVE MONIKA BORUCZKOWSKA-WIERTELAK: 7822114271. REGON POSITIVE MONIKA BORUCZKOWSKA-WIERTELAK: 36929504400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MONIKA BORUCZKOWSKA-WIERTELAK
Więcej informacji o POSITIVE MONIKA BORUCZKOWSKA-WIERTELAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach