Zarząd firmy POSADZKI-WARSZAWSKI Marcin Warszawski I KAMIL WARSZAWSKI SPÓŁKA CYWILNA - Marcin Warszawski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Warszawski (CEIDG)
Marcin Warszawski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą POSADZKI-WARSZAWSKI MARCIN WARSZAWSKI I KAMIL WARSZAWSKI SPÓŁKA CYWILNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-06-04 i ma swoją siedzibę pod adresem 7, PL-63-520, GIŻYCE. Główny zakres działalności Marcin Warszawski to Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian (PKD główne: 43.33.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, przygotowanie terenu pod budowę, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych i inne. NIP POSADZKI-WARSZAWSKI MARCIN WARSZAWSKI I KAMIL WARSZAWSKI SPÓŁKA CYWILNA: 5140254536. REGON POSADZKI-WARSZAWSKI MARCIN WARSZAWSKI I KAMIL WARSZAWSKI SPÓŁKA CYWILNA: 30112278200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Warszawski
Więcej informacji o POSADZKI-WARSZAWSKI MARCIN WARSZAWSKI I KAMIL WARSZAWSKI SPÓŁKA CYWILNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.