Sprawozdania finansowe Pos-Marketing

Bilans spółki Pos-Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
8 l. 5 mies.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe POS-MARKETING

ROK
2022
2023
Aktywa razem 236 795,87 205 138,03
A. Aktywa trwałe 0,00 0,00
B. Aktywa obrotowe 236 795,87 205 138,03
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy - -
D. Udziały (akcje) własne - -
Pasywa razem 236 795,87 205 138,03
A. Kapitał (fundusz) własny 109 868,36 120 785,91
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 126 927,51 84 352,12
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe 126 927,51 84 352,12
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.