Zarząd firmy Porozumienie Dla Bezpieczeństwa W Budownictwie - Blecha Tadeusz Andrzej, prezydent porozumienia
Blecha Tadeusz Andrzej jest w zarządzie KRS POROZUMIENIE DLA BEZPIECZEŃSTWA W BUDOWNICTWIE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Blecha Tadeusz Andrzej jest również w zarządzie POROZUMIENIE DLA BEZPIECZEŃSTWA W BUDOWNICTWIE, która została założona 2020-10-22 i ma siedzibę przy UL. ŻWIRKI I WIGURY 14, PL-02-092, WARSZAWA. KRS POROZUMIENIE DLA BEZPIECZEŃSTWA W BUDOWNICTWIE zajmuje się działalność członkowskich organizacji zawodowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP POROZUMIENIE DLA BEZPIECZEŃSTWA W BUDOWNICTWIE: 9512509148. REGON POROZUMIENIE DLA BEZPIECZEŃSTWA W BUDOWNICTWIE: 38736664600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Blecha Tadeusz Andrzej
Więcej informacji o POROZUMIENIE DLA BEZPIECZEŃSTWA W BUDOWNICTWIE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.