Zarząd firmy PORAJ-MADEYSKA ZOFIA Wspólnik sc Poraj Zofia Poraj-Madeyska, Katarzyna Madeyska-Kopiec - ZOFIA PORAJ-MADEYSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ZOFIA PORAJ-MADEYSKA (CEIDG)
ZOFIA PORAJ-MADEYSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PORAJ-MADEYSKA ZOFIA WSPÓLNIK SC PORAJ ZOFIA PORAJ-MADEYSKA, KATARZYNA MADEYSKA-KOPIEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-12-27 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STELMACHÓW 36A, PL-31-341, KRAKÓW. Główny zakres działalności ZOFIA PORAJ-MADEYSKA to Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD główne: 68.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pośrednictwo w zakwaterowaniu, pozostałe zakwaterowanie, okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny) i inne. NIP PORAJ-MADEYSKA ZOFIA WSPÓLNIK SC PORAJ ZOFIA PORAJ-MADEYSKA, KATARZYNA MADEYSKA-KOPIEC: 7361201700. REGON PORAJ-MADEYSKA ZOFIA WSPÓLNIK SC PORAJ ZOFIA PORAJ-MADEYSKA, KATARZYNA MADEYSKA-KOPIEC: 491994804.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ZOFIA PORAJ-MADEYSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?