Sprawozdania finansowe Pontis
Dane bilansowe PONTIS
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 503 248,60 | 972 152,71 | 5 477 927,59 | 8 409 124,95 | 10 947 015,15 | 8 445 761,10 |
A. Aktywa trwałe | - | - | 2 062 807,53 | 3 522 450,93 | 3 198 337,14 | 2 416 352,40 |
B. Aktywa obrotowe | 503 248,60 | 972 152,71 | 3 415 120,06 | 4 886 674,02 | 7 748 678,01 | 6 029 408,70 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 503 248,60 | 972 152,71 | 5 477 927,59 | 8 409 124,95 | 10 947 015,15 | 8 445 761,10 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 387 061,83 | 629 435,21 | 824 812,45 | 1 191 778,48 | 1 429 459,67 | 1 906 871,65 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 116 186,77 | 342 717,50 | 4 653 115,14 | 7 217 346,47 | 9 517 555,48 | 6 538 889,45 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | 2 922 642,95 | 2 627 733,69 | 1 183 801,93 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | 4 294 703,52 | 6 884 874,25 | 5 353 957,83 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.