Sprawozdania finansowe Pomocy Chorym Na Mięsaki I Czerniaki Sarcoma
Dane bilansowe POMOCY CHORYM NA MIĘSAKI I CZERNIAKI SARCOMA
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 107 375,33 | 209 136,90 | 378 795,84 | 313 959,34 | 337 221,06 | 332 829,27 |
A. Aktywa trwałe | 6 582,39 | 7 721,06 | 6 532,17 | 7 900,00 | 72 319,37 | 50 650,00 |
B. Aktywa obrotowe | 100 792,94 | 201 415,84 | 372 263,67 | 306 059,34 | 264 901,69 | 282 179,27 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 107 375,33 | 209 136,90 | 378 795,84 | 313 959,34 | 337 221,06 | 332 829,27 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 104 257,30 | 198 260,52 | 368 399,33 | 292 850,34 | 324 876,80 | 317 335,09 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 118,03 | 10 876,38 | 10 396,51 | 21 109,00 | 12 344,26 | 15 494,18 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 226,37 | 10 876,38 | 5 771,51 | 0,00 | 8 999,92 | 15 494,18 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.