Zarząd firmy POMAGAŃCZA-Centrum Terapii i Rozwoju BEATA KUCZEWSKA-KIEŁBUS - BEATA KUCZEWSKA-KIEŁBUS, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BEATA KUCZEWSKA-KIEŁBUS (CEIDG)
BEATA KUCZEWSKA-KIEŁBUS prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą POMAGAŃCZA-CENTRUM TERAPII I ROZWOJU BEATA KUCZEWSKA-KIEŁBUS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-09-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BALKONOWA 5CU4, PL-03-329, WARSZAWA. Główny zakres działalności BEATA KUCZEWSKA-KIEŁBUS to Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 86.90.E). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wydawanie książek, pozostała działalność wydawnicza, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP POMAGAŃCZA-CENTRUM TERAPII I ROZWOJU BEATA KUCZEWSKA-KIEŁBUS: 5241925038. REGON POMAGAŃCZA-CENTRUM TERAPII I ROZWOJU BEATA KUCZEWSKA-KIEŁBUS: 38106216400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA KUCZEWSKA-KIEŁBUS
Więcej informacji o POMAGAŃCZA-CENTRUM TERAPII I ROZWOJU BEATA KUCZEWSKA-KIEŁBUS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.