Zarząd firmy Polskiej Grupy Zbrojeniowej - Roszkiewicz Mateusz Bartłomiej, prezes zarządu
Roszkiewicz Mateusz Bartłomiej jest w zarządzie KRS POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Roszkiewicz Mateusz Bartłomiej jest również w zarządzie POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ, która została założona 2017-03-13 i ma siedzibę przy UL. NOWY ŚWIAT 4A, PL-00-497, WARSZAWA. KRS POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ zajmuje się kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, kontrola i wydawanie opinii o stanie technicznym przewodów kominowych oraz wentylacyjnych, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, działalność organizatorów turystyki i inne. NIP POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ: 7010673508. REGON POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ: 366770823.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Roszkiewicz Mateusz Bartłomiej
Więcej informacji o POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby