Firma Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze Oddział Świętokrzyski W Kielcach
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność organizatorów turystyki | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL14 2490 0005 0000 4530 9384 1510
PL92 1060 0076 0000 3200 0082 4713 |
Działalność PKD:
Firma POLSKIE TOWARZYSTWO TURYSTYCZNO-KRAJOZNAWCZE ODDZIAŁ ŚWIĘTOKRZYSKI W KIELCACH została założona 2001-07-11 i obecnie mieści się przy HENRYKA SIENKIEWICZA 29, PL-25-007, KIELCE. Główna działalność firmy to agenci i organizatorzy turystyki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność organizatorów turystyki, sprzedaż detaliczna książek, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, wydawanie książek, działalność agentów turystycznych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 7 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze Oddział Świętokrzyski W Kielcach (REGON 29051622700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach