Firma Polskie Towarzystwo Energetyki Cieplnej
Dane rejestrowe:
KRS | 0000064111 |
REGON | 012613294 |
NIP |
5261001892
od 1994-08-01 Czynny |
Oficjalna nazwa | POLSKIE TOWARZYSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ |
Adres rejestracji | UL. NOWOGRODZKA 11, PL-00-513, WARSZAWA |
Data rejestracji KRS | 2001-11-22 |
Forma prawna | Stowarzyszenie |
Główna działalnośc lista kodów PKD (Polska Klasyfikacja Działalności) |
Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców |
Historia zmian danych podmiotu prawnego:
|
2025-08-06 | |||
|
2025-06-16 | |||
|
2025-06-16 | |||
|
2024-10-11 | |||
|
2024-07-18 | |||
|
2024-06-26 | |||
|
2024-06-26 | |||
|
2024-05-25 | |||
|
2024-04-11 | |||
|
2024-03-26 | |||
|
2024-03-07 | |||
|
2023-09-29 | |||
|
2023-07-14 | |||
|
2023-06-16 | |||
|
2023-06-16 | |||
|
2022-08-01 | |||
|
2022-07-07 | |||
|
2022-07-07 | |||
|
2021-10-06 | |||
|
2021-06-24 | |||
|
2021-06-24 | |||
|
2020-08-04 | |||
|
2020-07-13 | |||
|
2020-07-13 | |||
|
2020-03-05 | |||
|
2020-02-12 | |||
|
2020-01-13 | |||
|
2019-07-23 | |||
|
2019-06-18 | |||
|
2019-06-18 | |||
|
2018-10-09 | |||
|
2018-09-10 | |||
|
2018-06-22 | |||
|
2018-06-22 | |||
|
2018-04-27 | |||
|
2017-09-29 | |||
|
2017-08-02 | |||
|
2017-04-03 | |||
|
2016-09-13 | |||
|
2016-07-14 | |||
|
2016-06-21 | |||
|
2015-07-08 | |||
|
2015-05-14 | |||
|
2014-08-20 | |||
|
2014-07-03 | |||
|
2014-04-02 | |||
|
2014-01-23 | |||
|
2013-06-18 | |||
|
2012-06-11 | |||
|
2011-06-07 | |||
|
2010-08-23 | |||
|
2009-10-30 | |||
|
2009-09-29 | |||
|
2008-05-27 | |||
|
2007-12-14 | |||
|
2007-09-17 | |||
|
2007-07-12 | |||
|
2006-07-01 | |||
|
2005-06-22 | |||
|
2004-08-27 | |||
|
2004-08-19 | |||
|
2003-10-29 | |||
|
2002-10-30 | |||
|
2001-12-20 | |||
|
2001-11-22 |
Źródło informacji: dane z Krajowego Rejestru Sądowego.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.