Zarząd firmy Polskie Towarzystwo Energetyki Cieplnej - Marzec Dariusz, prezes zarządu
Marzec Dariusz jest w zarządzie KRS POLSKIE TOWARZYSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Marzec Dariusz jest również w zarządzie POLSKIE TOWARZYSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ, która została założona 2001-11-22 i ma siedzibę przy UL. NOWOGRODZKA 11, PL-00-513, WARSZAWA. KRS POLSKIE TOWARZYSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ zajmuje się działalność organizacji komercyjnych i pracodawców. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: reprodukcja zapisanych nośników informacji, wydawanie książek, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, kontrola i wydawanie opinii o stanie technicznym przewodów kominowych oraz wentylacyjnych, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych i inne. NIP POLSKIE TOWARZYSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ: 5261001892. REGON POLSKIE TOWARZYSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ: 012613294.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marzec Dariusz
Pozostali członkowie zarządu
Arkadiusz Michał Kosiel | członek zarządu | |
Marcin Staniszewski | wiceprezes zarządu | |
Krzysztof Zamasz | wiceprezes zarządu | |
Grzegorz Krystek | członek zarządu | |
Marcin Laskowski | wiceprezes zarządu | |
Andrzej Gajewski | członek zarządu | |
Bartosz Krysta | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o POLSKIE TOWARZYSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.