Zarząd firmy Polskie Towarzystwo Chirurgii Robotycznej W Ginekologii - Olszewski Maciej Bernard, prezes zarządu
Olszewski Maciej Bernard jest w zarządzie KRS POLSKIE TOWARZYSTWO CHIRURGII ROBOTYCZNEJ W GINEKOLOGII
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Olszewski Maciej Bernard jest również w zarządzie POLSKIE TOWARZYSTWO CHIRURGII ROBOTYCZNEJ W GINEKOLOGII, która została założona 2024-09-27 i ma siedzibę przy UL. ZYGMUNTA KRASIŃSKIEGO 58-171, PL-01-755, WARSZAWA. KRS POLSKIE TOWARZYSTWO CHIRURGII ROBOTYCZNEJ W GINEKOLOGII zajmuje się pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż detaliczna gazet i pozostałych periodyków oraz artykułów papierniczych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP POLSKIE TOWARZYSTWO CHIRURGII ROBOTYCZNEJ W GINEKOLOGII: 5253018748. REGON POLSKIE TOWARZYSTWO CHIRURGII ROBOTYCZNEJ W GINEKOLOGII: 529760230.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Olszewski Maciej Bernard
Pozostali członkowie zarządu
Magdalena Anna Bizoń | członek zarządu | |
Agnieszka Maria Timorek | członek zarządu |
Więcej informacji o POLSKIE TOWARZYSTWO CHIRURGII ROBOTYCZNEJ W GINEKOLOGII
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.