Zarząd firmy Polskie Marketingu Smb - Barankiewicz Jacek, prezes zarządu
Barankiewicz Jacek jest w zarządzie KRS POLSKIE MARKETINGU SMB
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Barankiewicz Jacek jest również w zarządzie POLSKIE MARKETINGU SMB, która została założona 2004-11-26 i ma siedzibę przy UL. STEFANA BATOREGO 18-108, PL-02-591, WARSZAWA. KRS POLSKIE MARKETINGU SMB zajmuje się działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: wydawanie książek, gazet i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność agencji reklamowych, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP POLSKIE MARKETINGU SMB: 5251011995. REGON POLSKIE MARKETINGU SMB: 01126359600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Barankiewicz Jacek
Pozostali członkowie zarządu
Mikołaj Michał Janicki | wiceprezes zarządu | |
Grzegorz Adam Bonder | członek zarządu | |
Magdalena Anna Brzeska | wiceprezes zarządu | |
Bartosz Stanisław Brzozowski | członek zarządu | |
Rafał Stanisław Dywan | członek zarządu | |
Beata Szynkowska | członek zarządu | |
Marek Grabowski | członek zarządu |
Więcej informacji o POLSKIE MARKETINGU SMB
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Unijne samoloty mogłyby polecieć na polskich biopaliwach
Możemy być liderem rynku zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF). Sektor będzie gwałtownie rósł pod presją europejskich przepisów z pakietu Fit for 55.

Airbus idzie za ciosem. Po umowie z LOT-em wychodzi z ofertą dla polskiej armii
Globalne zamówienia na europejskie samoloty mają zasilić naszą gospodarkę 17 mld USD, co przełoży się na tysiące miejsc pracy. Zyskają również polskie uczelnie i sektor IT.

Dyplom magistra a sukces w biznesie. Im mniejsza firma, tym mniejsza rola edukacji
Prawie połowa zarządzających małymi i średnimi firmami nie ma wyższego wykształcenia