Sprawozdania finansowe Polskie Marketingu Smb

Bilans spółki Polskie Marketingu Smb

Wiek firmy:
Wiek:
20 l. 10 mies. 4 d.

Dane bilansowe POLSKIE MARKETINGU SMB

ROK
2022
2023
2024
Aktywa razem 113 999,37 153 911,86 80 937,60
A. Aktywa trwałe 0,00 0,00 0,00
B. Aktywa obrotowe 113 999,37 153 911,86 80 937,60
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 0,00 0,00
D. Udziały (akcje) własne - - -
Pasywa razem 113 999,37 153 911,86 80 937,60
A. Kapitał (fundusz) własny -21 440,54 79 964,12 -22 067,10
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 135 439,91 73 947,74 103 004,70
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00 0,00 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe 130 839,91 73 947,74 103 004,70
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.