Firma Polskie Centrum Produktywności
Adres | UL. LEŚNA 1 F, PL-42-622, NOWE CHECHŁO | |
Województwo | śląskie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | pcp.com.pl | |
Strona internetowa | pcosa.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania |
Numery rachunków bankowych |
PL38 1090 1186 0000 0001 0135 5816
PL17 1090 1825 0000 0001 5044 1450 |
Działalność PKD:
Firma POLSKIE CENTRUM PRODUKTYWNOŚCI została założona 2002-05-24 i obecnie mieści się przy UL. LEŚNA 1 F, PL-42-622, NOWE CHECHŁO. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje pracy tymczasowej, badania i analizy techniczne, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozyskiwanie pracy i pracowników, różny usługi indywidualne, usługi związane z oprogramowaniem, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-13.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Polskie Centrum Produktywności (REGON 27691491500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.