Sprawozdania finansowe Polskie Centrum Marketingowe

Bilans spółki Polskie Centrum Marketingowe

Wiek firmy:
Wiek:
23 l. 10 mies. 9 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
100 000 zł

Dane bilansowe POLSKIE CENTRUM MARKETINGOWE

ROK
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Aktywa razem 1 352 386,23 1 353 823,31 1 354 623,35 1 354 767,35 1 163 717,11 1 163 861,11
A. Aktywa trwałe 732 763,66 732 763,66 732 799,66 732 799,66 732 799,66 732 799,66
B. Aktywa obrotowe 619 622,57 621 059,65 621 823,69 621 967,69 430 917,45 431 061,45
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy - - - - - -
D. Udziały (akcje) własne - - - - - -
Pasywa razem 1 352 386,23 1 353 823,31 1 354 623,35 1 354 767,35 1 163 717,11 1 163 861,11
A. Kapitał (fundusz) własny -4 697 134,46 -4 703 533,79 -4 650 030,76 -4 748 666,02 -5 130 983,71 -5 133 713,08
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 6 049 520,69 6 057 357,10 6 004 654,11 6 103 433,37 6 294 700,82 6 297 574,19
I. Zobowiązania długoterminowe 496 429,36 497 208,96 497 919,96 498 657,96 499 395,96 500 133,96
II. Zobowiązania krótkoterminowe 5 472 873,22 5 472 746,22 5 472 937,59 5 472 937,59 5 438 714,67 5 438 714,67
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.