Firma Polskie Centra Handlowo-Usługowe
| Adres | UL. WŁOŚCIAŃSKA 35A, PL-01-710, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | pchu.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL08 1050 1025 1000 0090 6414 0792
|
Działalność PKD:
Firma POLSKIE CENTRA HANDLOWO-USŁUGOWE została założona 2020-06-17 i obecnie mieści się przy UL. WŁOŚCIAŃSKA 35A, PL-01-710, WARSZAWA. Główna działalność firmy to wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, kupno i sprzedaż nieruchomości, organizacja targów, wystaw i kongresów, rachunkowość, księgowość i doradztwo, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, roboty wykończeniowe budowlane, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Polskie Centra Handlowo-Usługowe (REGON 01269357700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia nowej strategii na lata
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
