Zarząd firmy Polski Związek Głuchych Oddział Opolski - Gierszewska Ewa Helena, prezes zarządu
Gierszewska Ewa Helena jest w zarządzie KRS POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ OPOLSKI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Gierszewska Ewa Helena jest również w zarządzie POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ OPOLSKI, która została założona 2001-03-21 i ma siedzibę przy 1 MAJA 21, PL-45-068, OPOLE. KRS POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ OPOLSKI zajmuje się pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób starszych lub osób z niepełnosprawnościami. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, sprzedaż detaliczna książek, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych i ortopedycznych, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, działalność wydawnicza i inne. NIP POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ OPOLSKI: 7542683789. REGON POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ OPOLSKI: 532181018.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Gierszewska Ewa Helena
Pozostali członkowie zarządu
Jarosław Duszak | wiceprezes zarządu | |
Ryszard Kula | członek zarządu | |
Jacek Krajewski | członek zarządu | |
Alicja Grażyna Krukowska | sekretarz |
Więcej informacji o POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ OPOLSKI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?