Zarząd firmy Polski Związek Głuchych Oddział Lubelski - Pluta Piotr, prezes zarządu oddziału lubelskiego polskiego związku głuchych
Pluta Piotr jest w zarządzie KRS POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ LUBELSKI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Pluta Piotr jest również w zarządzie POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ LUBELSKI, która została założona 2001-05-18 i ma siedzibę przy UL. JANA SAWY 6-401, PL-20-632, LUBLIN. KRS POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ LUBELSKI zajmuje się kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, praktyka lekarska i dentystyczna, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ LUBELSKI: 7122180627. REGON POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ LUBELSKI: 000789157.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Pluta Piotr
Pozostali członkowie zarządu
Janusz Bogdan Włodarczyk | członek zarządu | |
Anna Budzyńska | sekretarz zarządu | |
Andrzej Wiśniowski | zastępca prezesa zarządu | |
Ireneusz Kwiczak | członek zarządu |
Więcej informacji o POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH ODDZIAŁ LUBELSKI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.