Firma Polski Teatr Historii
Polski Teatr Historii
KRS| Adres | PSZCZYŃSKA 25, PL-43-190, MIKOŁÓW | |
| Województwo | śląskie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | polskiteatrhistorii.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych | ||
Działalność PKD:
Firma POLSKI TEATR HISTORII została założona 2009-06-05 i obecnie mieści się przy PSZCZYŃSKA 25, PL-43-190, MIKOŁÓW. Działalność firmy została zawieszona od 2025-08-01. Główna działalność firmy to usługi kulturalne i rozrywkowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-04.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Polski Teatr Historii (REGON 24117000800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

