Firma Polska Izba Artykułów Promocyjnych
| Adres | ŚWIĘTY MARCIN 29-8, PL-61-806, POZNAŃ | |
| Województwo | wielkopolskie | |
| Strona internetowa | piap-org.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL73 1090 2590 0000 0001 4254 8428
|
Działalność PKD:
Firma POLSKA IZBA ARTYKUŁÓW PROMOCYJNYCH została założona 2007-02-16 i obecnie mieści się przy ŚWIĘTY MARCIN 29-8, PL-61-806, POZNAŃ. Główna działalność firmy to organizacje komercyjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, organizacja targów, wystaw i kongresów, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 6 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-25.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Polska Izba Artykułów Promocyjnych (REGON 14090002800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.