Sprawozdania finansowe Polnag Commando
Dane bilansowe POLNAG COMMANDO
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 335 087,94 | 417 989,06 | 825 012,06 | 605 650,96 | 400 439,68 | 210 826,43 |
A. Aktywa trwałe | 66 939,97 | 50 167,20 | 38 362,11 | 26 557,03 | 18 449,38 | 16 004,38 |
B. Aktywa obrotowe | 268 147,97 | 367 821,86 | 786 649,95 | 579 093,93 | 381 990,30 | 194 822,05 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - |
Pasywa razem | 335 087,94 | 417 989,06 | 825 012,06 | 605 650,96 | 400 439,68 | 210 826,43 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 197 942,84 | 273 302,46 | 729 290,78 | 449 780,01 | 192 585,18 | -43 474,72 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 137 145,10 | 144 686,60 | 95 721,28 | 155 870,95 | 207 854,50 | 254 301,15 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 137 145,10 | 144 686,60 | 95 721,28 | 155 870,95 | 207 854,50 | 254 301,15 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.