Sprawozdania finansowe Polish Campus Marketing

Bilans spółki Polish Campus Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
14 l. 7 mies. 18 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe POLISH CAMPUS MARKETING

ROK
2018
2019
2020
2021
Aktywa razem 444 384,99 352 056,67 141 817,16 113 599,38
A. Aktywa trwałe 93 615,49 73 142,42 45 841,72 18 541,03
B. Aktywa obrotowe 350 769,50 278 914,25 95 975,44 95 058,35
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy - - - -
D. Udziały (akcje) własne - - - -
Pasywa razem 444 384,99 352 056,67 141 817,16 113 599,38
A. Kapitał (fundusz) własny -1 315 068,98 -1 459 605,93 -1 653 520,58 -1 735 552,17
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 1 759 453,97 1 811 662,60 1 795 337,74 1 849 151,55
I. Zobowiązania długoterminowe 1 525 569,70 1 591 529,15 1 584 888,01 1 630 217,72
II. Zobowiązania krótkoterminowe 220 884,27 206 508,15 196 199,13 203 241,52
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.