Lista beneficjentów Polish Campus Marketing

Beneficjenci Polish Campus Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
14 l. 7 mies. 13 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Wpisy do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych wskazują, że Polish Campus Marketing ma 2 beneficjentów.

Athanasios Roussidis
PAN ATHANASIOS ROUSSIDIS POSIADA 100% UDZIAŁÓW W SPÓŁCE DEUTSCHE HOCHSCHULWERBUNG UND -VERTRIEBS GMBH W DUESSELDORF/NIEMCY, KTÓRA TRZYMA 70% UDZIAŁÓW O WARTOŚCI ZŁ 3.500 W SPÓŁCE POLISH CAMPUS MARKETING SP. Z O.O. WIĘC POŚREDNIO PAN ATHANASIOS ROUSSIDIS POSIADA 70% UDZIAŁÓW W SPÓŁCE POLISH CAMPUS MARKETING SP. Z O.O. CO ODPOWIADA ZŁ 3.500 W KAPITALE TEJ SPÓŁKI.

Beneficjent to osoba lub podmiot, który otrzymuje korzyści, np. w postaci środków finansowych, dotacji lub innej pomocy, zazwyczaj w wyniku umowy lub programu. Beneficjenci mogą być indywidualnymi osobami, organizacjami, przedsiębiorstwami lub instytucjami publicznymi. W kontekście programów unijnych lub rządowych, beneficjent musi spełniać określone kryteria, aby móc otrzymać wsparcie.

Wykaz beneficjentów

Polish Campus Marketing
Athanasios Roussidis
Timm Brocks