Zarząd firmy POLAŃSKI PRZEMYSŁAW AGENCJA ARTYSTYCZNA SCENA PRL - PRZEMYSŁAW POLAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PRZEMYSŁAW POLAŃSKI (CEIDG)
PRZEMYSŁAW POLAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą POLAŃSKI PRZEMYSŁAW AGENCJA ARTYSTYCZNA SCENA PRL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-07-15 i ma swoją siedzibę pod adresem ADAMA MICKIEWICZA 1654, PL-38-400, KROSNO. Główny zakres działalności PRZEMYSŁAW POLAŃSKI to Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, działalność fotograficzna i inne. NIP POLAŃSKI PRZEMYSŁAW AGENCJA ARTYSTYCZNA SCENA PRL: 6842107552. REGON POLAŃSKI PRZEMYSŁAW AGENCJA ARTYSTYCZNA SCENA PRL: 18058822600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PRZEMYSŁAW POLAŃSKI
Więcej informacji o POLAŃSKI PRZEMYSŁAW AGENCJA ARTYSTYCZNA SCENA PRL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.